Pharipeskere gende

get link O forschinipeskero sikavipe taj siklipe, savo soralo kerdo ol, jek barikano cil la PH-atar Burgenland hi. Ando kompetencakero centrum le forschinipeske taj entviklinipeske duach nacijonali taj internacijonali projekti, dschanipe andar taj la praksisake la pedagogikake ande adala temakere falati la sikadipeskera politischi taj la profiljakera relevancaha generirim te on:

Nevi sikavipeskeri- taj siklipeskeri kultura (individujalisirinipe/ diferencirinipe taj kompetencakeri orijentirung)

go site La PH Burgenland o cil hi, pedar o ar- taj bajder siklipe le meschterendar/meschterkijendar ando burgenlanditiko ischkolakero sistem o paradigmengero irinipe usar o sikavipe uso siklipe (usar i famitlinipeskeri- usi dschanipeskeri kompetenca) te inicijirinel, te implentirinel taj te vodinel. I nevi siklipeskeri kultura uso dscheno savo siklol taj ande leskero ferantvoatinipe le ajgeni siklipeskere procesistar, aun bescharel. Ando forschinipeskere- taj entviklinipeskere projekti save kerde on, and dikiptscha ando individujalisirinipe taj diferencirinipe le sikajipestar jerim te ol taj duach o meschterengero/meschterkijengero sikadipe ando jekoschne institutscha la ischkolakera praksisake afka kerdo te ol, kaj lo nucim schaj ol.Mehrsprachigkeit und interkulturelle Bildung

But tschibtscha taj interkultureli sikadipe

Ojs teriteri sikadipeskero kher ando than la Centraleuropatar, i Pedagogischi Utschi Ischkola Burgenland ferantvoatinipe ledschel, interkultureli sikadipe internacijonali pekanschagoha te sikal. Adale pekanschagoha le pharipengere gendenca "but tschibtscha taj interkultureli sikadipe" taj o keripe jeka tschibtschakera verkschtotatar ojs falato le kompetencakere centrumistar le forschinipeske taj entviklinipeske palal gedo ol. (---) Duach i historischi taj kultureli situacija le Burgenlandistar le flogoskere grupnakere tschibtschenge horvacko, ungriko taj Romanes ando forschinipe taj te ando ar- taj bajdersiklipe le meschterendar/meschterkijendar baro barikanipe use al.
O but tschibtscha taj i mobiliteta le schtudentendar taj meschterendar, centrali elementscha mindenfelitika sikadipeskera khetan butjatar hi.

E-Learning taj medijakeri pedagogik

Usar jek konstruktivi siklipeskero alav, o siklipe ojs jek aktivi, ajgeni, konstruktivi, situjativi taj socijali proceso hajim ol, savo latscho pomoschago le elektronischi medijendar schaj uschtidel.

Forschinipeskere- taj entviklinipeskere projekti ande ada than, ar probalinde impulstscha le ar- taj bajdersiklipeske te dschangaren.
O "bundakero centrum onlinecampus virtujeli PH" taj o "LMS-team sikadipeskero serveri Burgenland" o institucijoneli, personeli taj technischi koji uso profiliskero keripe ande ada pharipeskero gendo, den.

Leitsätze

go here Leitsatz 1
Wir orientieren uns an einem Bildungsverständnis in der christlich-humanistischen Wertetradition. Diesem folgend trägt Bildung zur Entfaltung des Menschen und somit zur Befähigung zu selbstbestimmtem, verantwortungsbewusstem und solidarischem Handeln bei. 

Leitsatz 2
Unser Handeln ist von gegenseitiger Wertschätzung, Anerkennung und ergebnis-orientierter Dialogkultur geprägt. 

Leitsatz 3
Führung verstehen wir als dialogischen Prozess unter Förderung der Eigenverantwortung. 

click here Leitsatz 4
Wir stärken unsere Professionalität durch Reflexion, Teamarbeit und kollegiales Lernen. 

go to link Leitsatz 5
Wir fördern einen integrativen Zugang und eine breite Teilhabe aller Bevölkerungsschichten hinsichtlich eines PH-Studiums und setzen Maßnahmen zur Vereinbarkeit von Studium, Familie und Beruf für Studierende bzw. von Beruf und Familie für das Lehr- und Verwaltungspersonal.

Schwerpunkte

source url Unsere Visionen, Strategien und Aktivitäten fokussieren in einem ganzheitlichen und innovativen Bildungsbegriff folgende Aspekte:

source Schwerpunkt 1
Der Paradigmenwechsel von der Vermittlungs- zur Aneignungskompetenz auf Basis von Individualisierung und spezifischer Differenzierung führt zu neuer Lehr-, Lern- und Beratungskultur, die wir im nationalen wie internationalen Forschungsaustausch reflektieren und weitentwickeln.

Schwerpunkt 2
Im geografischen Zentrum Europas gelegen und mit dem historisch gewachsenen Erbe der Volksgruppensprachen Deutsch, Kroatisch, Ungarisch und Romanes ausgestattet, setzen wir in vielen unserer Tätigkeitsbereiche auf interkulturelle Bildung, sprachliche Diversität und transnationale Mobilität.

Schwerpunkt 3
Der Prozess des Lernens als aktiver, selbstgesteuerter, konstruktiver, situativer und sozialer Ablauf findet in verschiedenen Lernräumen statt (Architekturräume, Naturräume, virtuelle Räume). Im virtuellen Raum entwickeln und vernetzen wir gemeinsam mit  dem „Bundeszentrum Onlinecampus Virtuelle PH“ und dem „LMS-Team Bildungsserver Burgenland“ im Kompetenzfeld Medienpädagogik und E-Learning innovativ und forschungsbasiert.